Seria MSJ to bardzo długa żywotność baterii o trwałości projektowej do 20 lat w pracy stacjonarnej. Zakres pojemności baterii 2V wynosi od 150Ah do 1000Ah, a wszystkie mogą być ponownie ładowane, są wysoce wydajne, szczelne i bezobsługowe.
Seria MSJ jest konstrukcją jednokomorową, szczególnie o bardzo długiej żywotności dzięki innowacyjnemu stopowi Pb-Ca-Sn w celu poprawy odporności na korozję i żywotności. Żywotność wynosi do 20 lat w pracy stacjonarnej w temperaturze 25 ℃. Główne cechy to:
- Sklasyfikowane przez EUROBAT jako „> 12 lat akumulatory bardzo długiej żywotności”
- Zgodny z JIS C 8704 i certyfikowany przez japoński komitet ds. zatwierdzania urządzeń akumulatorowych do stosowania w alarmach przeciwpożarowych, systemach bezpieczeństwa i systemach oświetlenia awaryjnego
- Bogate doświadczenia i rekordowe dostawy dla telekomunikacji
- Gdy akumulator jest używany w bezpiecznym otoczeniu, akumulator nie wymaga konserwacji, niepotrzebne jest uzupełnianie wody i można go wielokrotnie ładować.
- Z izolowanym uszczelnieniem można go ustawić poziomo, pionowo i na boku, nie wpłynie to na jego bezpieczeństwo i funkcje.
- Dzięki specjalnej formule stopu ołowiu-wapnia użytej do produkcji zmniejszony zaostał efekt gazowania.
- Długa żywotność, niski wskaźnik samorozładowania i wysoka niezawodność.
- Posiada bezpieczie, niską rezystancję, więc ładowanie jest łatwe, a wydatek energii jest bardziej efektywny.
- Materiałem na pojemnik może być ABS o zmniejszonej palnościz klasyfikacją UL 94V-0 i wskaźnikiem tlenu powyżej 28.
- Praca w trybie gotowości.
- Konstrukcja pozwala na rozładowania wysokim prądem.
- Praca cykliczna Odzyskiwanie z głębokiego rozładowania.
- Baterie są ściśle testowane przez nasz opatentowany komputerowy system ładowania / rozładowania.
- Certyfikat ISO9001, 14001, OHSMS 18001.
- Komponenty uznane przez UL zgodnie z UL 1989 (numer pliku MH14533).
- Zgodny ze specjalnym przepisem AATA IATA / ICAO A67 dotyczącym transportu lotniczego.
- Sklasyfikowany zgodnie z poprawką 27 do MG jako materiał nieszkodliwy dla transportu wodnego.
- Uznany przez DOT za „suchy ładunek” 49 CFR 171–189 do transportu lądowego.