Akumulator YTZ10S pracuje w niektórych pojazdach na leżąco w bocznej pozycji. Ciągła praca na boku wymaga od baterii wysokiej jakości wykonania. Jeżeli w twoim motocyklu akumulator pracuje w pozycji leżącej, bądź doznaje częstych wychyleń powyżej 30 stopni to w takim przypadku należy zastosować oryginalny model YTZ10S. Ten model YUASA produkowany jest w Japoni. Konieczność zastosowania oryginału płynie z tego, że tanie zamienniki uruchamiane przez użytkownika nie są dostatecznie odporne na wycieki elektrolitu i dochodzi do uszkodzenia elementów motocykla na skutek wycieku płynu z akumulatora.
Yuasa YTZ10S daje gwarancje poprawniej pracy na boku i zapewnia bezpieczeństwo elementów motocykla (prawdziwa szczelność i odporność na wycieki przy zachowaniu wysokich parametrów rozruchowych) z czym mają problemy nawet zamienniki renomowanych marek.
Bateria: Fabrycznie aktywowana YTZ, Bezobsługowa
Typ: YTZ10S
Napięcie: 12
Pojemność: 8.6
Wymiary: 93mm x 150mm x 87mm
Waga: 3.2 kg
Polaryzacja:+||||-
Pojemność kwasu: nie dot.
Ładowanie Akumulatora Ampery: 0.9 (Ładowarka Optimate 4 DUAL) gwarancja prwaidłowej obsługi
C.C.A.: 190
Zastosowania:
ATV (QUAD wszystkie terenowe pojazdy)
Maka CC Model Rok
Suzuki 450 LT-R450 QuadRacer 2006 - 2009
Yamaha 350 YFM350R Raptor 2004 - 2009
Motocykle
Maka CC Model Rok
Honda 600 CBR600F4i, 600RR 2001 - 2009
Honda 600 VT600C, CD Shadow Deluxe 2004 - 2007
Honda 919 CB900F (919) 2002 - 2006
Honda 929 CBR929RR, RE 2000 - 2001
Honda 954 CBR954RR 2002 - 2003
Honda 1000 CBR1000RR 2004 - 2007
KTM 625 SMC, SXC 2003 - 2009
KTM 640 Duke II, LC4, Adventure 2003 - 2008
KTM 690 Duke 2009
KTM 690 Supermoto 2009
MV Agusta 750 F4, Brutale 2000 - 2008
MV Agusta 910 Brutale 2006 - 2009
MV Agusta 1000 F4 Series 2005 - 2009
600 YZF-R6 (excl. R6S) 2006 - 2009
Yamaha 1000 YZF-R1 2004 - 2009
Scooter
Maka CC Model Rok
Yamaha 250 Morphous 2006 - 2007
Yamaha 500 XP500 T-Max 2009