Akumulator YTZ14S pracuje w niektórych pojazdach na leżąco w bocznej pozycji. Ciągła praca na boku wymaga od baterii wysokiej jakości wykonania. Jeżeli w twoim motocyklu akumulator pracuje w pozycji leżącej, bądź doznaje częstych wychyleń powyżej 30 stopni to w takim przypadku należy zastosować oryginalny model YTZ14S. Ten model YUASA produkowany jest w Japoni. Konieczność zastosowania oryginału płynie z tego, że tanie zamienniki uruchamiane przez użytkownika nie są dostatecznie odporne na wycieki elektrolitu i dochodzi do uszkodzenia elementów motocykla na skutek wycieku płynu z akumulatora.
Yuasa YTZ14S daje gwarancje poprawniej pracy na boku i zapewnia bezpieczeństwo elementów motocykla (prawdziwa szczelność i odporność na wycieki przy zachowaniu wysokich parametrów rozruchowych) z czym mają problemy nawet zamienniki renomowanych marek.
Bateria: Fabrycznie uruchomiona YTZ, Bezobsługowa
Bateria Typ: YTZ14S
Napięcie: 12
Pojemność: 11.2
Wymiary: 110mm 150mm x 87mm x
Waga: 3.9 kg
Polaryzacja:+|||||-
Pojemność kwasu: nie dot.
Ładowanie Akumulatora [Ampery]: 1.1 (Ładowarka Optimate 4 DUAL) gwarancja prwaidłowej obsługi
C.C.A.: 230
Zastosowanie:
Motocykle
Marka CC Model Rok
Honda 680 DN-01 2009
Honda 750 VT750DC, A, B Shadow Spirit 2001 - 2007
Honda 1100 Spirit, Aero, A. C. E. Tourer 1998 - 2000
Honda 1100 VT1100C Shadow Spirit 1985 - 1997
Honda 1100 VT1100C2 Shadow A. C. E. 1995 - 1999
Honda 1300 ST1300, A, P 2003 - 2009
KTM 950 Adventure 2003 - 2009
KTM 950 Superenduro 2009
KTM 950 Supermoto 2009
KTM 990 Super Duke 2003 - 2009
KTM 990 Supermoto 2009
KTM 1090 RC8 2009
Yamaha 1000 FZS1000 FZ1 2006 - 2009
Yamaha 1300 XJR1300 (EU) 2007 - 2009
Yamaha 1700 VMAX 2009