Ładowarka i tester diagnostyczny o wysokiej wydajności do akumulatorów LiFePO4 / LFP. Idealny do ładowania i sezonowej konserwacji akumulatora LiFePO4 / LFP 12,8 V-13,2 V o wielkości od 2 do 100 amperogodzin.
Cechy szczególne:
Tryb oszczędzania baterii z resetem BMS: rozpoczyna się od 0,5 V z ciągłym monitorowaniem / testowaniem akceptacji prądu ładowania lub złym / zwartym stanem ogniwa. Zapobiega niepotrzebnemu (i niebezpiecznemu) ładowaniu złej baterii.
safeTº: Automatyczna regulacja szybkości ładowania do temperatury otoczenia wykrywanej przez prostownik. Odpowiednie ładowanie poniżej zera, brak ładowania, jeśli temperatura jest niższa niż -20ºC / -4ºF (może uszkodzić baterie litowe).
Ampmatic: Mikroprocesor dostosowuje prąd do idealnej krzywej ładowania LiFePO4 w celu dopasowania mocy do stanu akumulatora, aby uzyskać najszybsze i najbardziej kompletne ładowanie.
WYDAJNOŚĆ: 5A (AmpMatic)
ZASTOSOWANIE: wewnątrz / na zewnątrz (najniższa temperatura: -4 ° F / -20 ° C).
ODZYSKIWANIE: Niskie napięcie początkowe 0,5 V + 3-stopniowe niskie napięcie ODZYSK i TEST.
IDEALNE DLA: akumulatorów serii LiFePO4 (LFP) 4 od 2 - 100 Ah.
WEJŚCIE: Globalne (100–240 V, 50–60 Hz), wysoka wydajność (na liście CEC), w pełni uszczelniona.
WYKONANIE: Obudowa odporna na wpływy atmosferyczne z uchwytami ściennym, z przewodem zasilającym 6 stóp / 180 cm i przewodem ładowania 6 stóp / 180 cm zakończonym złączem SAE. W zestawie odporny na warunki pogodowe przewód oczkowy na stałe do akumulatora i standardowy zestaw zacisków akumulatora.
BEZPIECZNY: Brak ryzyka przeładowania. Całkowicie bezpieczny dla elektroniki pojazdu. Bez Iskrowy. Bezpieczny do długotrwałej konserwacji akumulatora. Automatyczne wyłączanie w przypadku zwarcia lub odłączenia akumulatora. 3-letnia ograniczona gwarancja na wymianę.
Przechowywany pojazd z zapietym w obwodzie akumulatorem, rozładowuje go, wyciąga amp-godziny z akumulatora; bateria litowa rozładuje się jescze szybciej.
PORÓWNANIE:
Rozmiar baterii, który może dostarczyć 120AMP Mocy rozruchowej.
Zakres napięcia akumulatora LITOWEGO jest wyższy niż akumulatora kwasowo-ołowiowego.
Przy niskim napięciu ładowarki kwasowo-ołowiowe dostarczają wysoki prąd, który uszkodzi baterię litową.
PRĄD ŁADOWANIA
Akumulator LITOWY wymaga dokładnego napięcia ładowania.
Napięcie wyższe niż 14,6 V uszkadza baterie litowe. Niektóre ładowarki kwasowo-ołowiowe zapewniają napięcie powyżej 14,6 V.